23 mars

godeftermiddag. Det är måndag och skola igen, det är aldrig skoj men idag var det ganska soft, slutade vid 20 över 11 typ, men dock så stannade jag och några till i skolan och pluggade kemi eftersom att vi har kemiprov på torsdag och det är alltid lika svårt att plugga hemma. Mamma kom just hem också så snart får jag min efterlängtade äpplepaj, har varit sugen på det hela dagen! :( inte soft att vara sugen på något i skolan där man inte kan få det, hatart! ^^  iaf, snart ska jag käka lite nyttigt också så jag orkar träna eftersom att det blir träning idag, kl 18.15 är det samlig och det blir nog en lång träning, kommer inte hem förens vid nio ikväll. illa.
Egentligen borde jag ha pluggat idag, behöver skriva massa engelska arbeten, plugga kemi och skriva klart den där jävla stora samhällsuppsattsen, den är as jobbig och värsta största arbetet! men det blir ju en dag imorgon ockås och då ska jag plugga och titta på desperate housewives, hihi ^^

61 dagar kvar tills jag fyller år suckers <3

Kommentarer
Postat av: Moa

Jag vet, båda klänningarna är grymt snygga, speciellt nu till sommaren :)



och jag håller helt och hållet med om att tjejen med tatueringen har grymt snygg kropp, och precis på de stället som hon har tatueringen vill jag också ha :P



neh du får berätta någon annan gång vad de är som har hänt :(

2009-03-23 @ 21:03:27
URL: http://moawenchert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0