24 mars

godmorgon, idag vaknade jag jättetidigt! gick upp strax efter halv 6, och det kändes skönt eftersom att jag har suttit framför spegeln i en timme nu, hihi det är alltid skoj^^ men iallafall igår var jag duktig, gjorde styrka innan jag somnade och sen somnade jag bara på en gång, måste varit innan tolv, så känner mig jättestolt! :D
Nu måste jag fixa vidare, måste klä mig. Och dessutom har det kommit snö under natten/kvällen så det blir ju inte vår än på ett tag, även om jag iallafall trodde det skulle bli vår nu eller t o m var vår :/..
saknar sommaren<3

Kommentarer
Postat av: » ROLIGHETERNA

Hej, haft en bra dag?





Sugen på ett gott skratt? Besök vår blogg! Roliga bilder,historer och filmklipp. OCH DU BELÖNAS med en länk på bloggen om du skickar in en rolighet!



Ett gott skratt förlänger livet!

2009-03-24 @ 18:40:28
URL: http://roligheternas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0