26 mars

Hej, inte varit så aktiv nu på ett tag (sen igår morse om man ska vara exakt). Men har varit mycket med plugg och sånt, tänade igår först och så skrev jag lite på uppsattsen till Samhällen som jag bör vara klar med imorgon så jag kan fin slipa den tills måndag och sen ska den vara inne på tisdag morgon. Är lite nervös men det ksa nog gå bra. Sen så var det prov idag också, i kemi och det var inte lätt. Har varit en jättejobbig dag och är helt slut så längtar till helgen, det ska bli så skönt med helg, även om jag nog bara ska plugga typ och ta det lugnt. Sen är det bara 3 dagar kvar tills jag har påsklov eftersom att jag åker på torsdag (nästavecka) till Nyköping på sm igen.
Förresten, idag ska jag nog ut och gå med Mathilda, om vi har tid. Plus att jag käkade nyss knäckemacka, en banan och nyponsoppa, det var as gott och jag känner mig nyttig. Har ju även börjat styrketräna och har nog klarat att göra det varje kväll (vardagar) i över 1 vecka nu, nästan 2 tror jag,  det är faktiskt bra gjort för att vara mig. Så nu längtar jag bara till sommaren för då ska man ha en snygg kropp! ;p


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0