I don't know what I want!

Goddag, kom hem från alex nyss typ. Sov ju där inatt eftersom att vi drog till Åbytorp igår kväll.
Kvällen började med att Becka och Alex kom till mig, vi fixade oss, sen åkte vi med Jocke till åbytorp, hämtade upp emelie och sen till becka. Pratade och mös massa där och hade allmänt skoj, sen gick vi till David där det var endel folk. Blev en bättre kväll än vad jag förväntade mig! Kom inte hem till alex förens 3 inatt säkert, eller jag kanske har fel? hade ingen koll igår så har ingen aning, men vi tog och fixade lite käk och mös ner i sängen och somnade på en gång. och idag har vi bara slappat, sen kom jimmie till na och jag drog hem.
Nu är det bara frågan vad jag ska hitta på idag! :)

You driving me crazy, oh I just dont know what to do!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0