lör 28 mars

godmorgon. Käkade just frukost och kl är 14.14, lite skönt med sovmorgon, är inte ofta man får det. Nu ska jag duscha och sen ska jag skriva lite på samhälls uppsatsen och sen får jag se om jag åker till Hallsberg med Ninbuför att titta på hedda ikväll, hon ska sjunga något i folketshus. Kan ju inte om jag inte blir nästan klar med uppsatsen för är så orolig, den får mig verkligen att få ont i magen, varje dag sitter jag där och har verk på grund utav den, så himla jobbigt. Aja ska försöka fara till duschen nu.




Kommentarer
Postat av: Emelie

jag kommer aldrig hinna göra klart den, har bara skrivit inledningen :O <3

2009-03-28 @ 17:18:10
Postat av: j

sv. jo såklart emelie, du äger ju.

2009-03-28 @ 20:18:28
URL: http://yescarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0