måndag

Hej, inte skrivit något i helgen typ för jag har inte varit hemma något.
drog ut i lördags, stack till emil, gustav och tengvall. De spelade något trisst spel för de blivit utslängda, haha vilka nötter. Ah sen drog vi till kim och så drog alla fast jag, irma och becka stannade kvar och sen drog vi till andreas och sov där, så drog de hem med bussen på morgonen och vi latade oss väl bara, sedan kom gustav och vi käkade pizza och tittade på äckel läskiga filmer, hatar verkligen skräck filmer. Så kunde inte sov något inatt, gick väl och la oss vid 11 typ, så vaknade jag och tittade på kl vid 23.55  00.55  02.55  03.55  04.55 och 05.55 vaknade hela jävla tiden, fick damp. Så var det ju bara att dra till skolan och var ju hur jävla slut som helst, spydde nästan. fast som tur var slutade vi 11.20 idag, så drog hem då. Fan vad skönt det är på måndagar när vi inte har labb!
aja, nu ska jag dra och träna, samling kl 7. Det här är ju då min första träning på as länge jag ska få vara med på, har nästan (bara nästan) glömt bort hur man spelar :o ah, sen blir det träning på torsdag och dra till hudiksvall på fredag om min arm pallar träningen idag, så håll tummarna!

Kommentarer
Postat av: Moa

haha aa de gör jag, fast jag är bara med i en undersökning så den slutar nu i maj.

Vi måste ta och träffas nån helg nu tycker jag! Vi kan inte hålla på och prata om de, men aldrig utföra det xD <3

2009-03-02 @ 20:43:35
URL: http://moawenchert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0