sm helgen <3

Goddag, ett tag sen jag bloggade nu men kom ju hem igår kväll och drog till andreas då så hann aldrig blogga igår. Men iaf, sm gick väl sådär, klarade iaf av att spela med min arm och det var ju ett plus men dock kom vi fyra och är faktiskt FJÄRDE bäst i hela Sverige på Dam junior sidan! den ni! ;)  Jag kan ju berätta det och att påvägen upp till hudiksvall var det ca 7 timmars bussresa och när vi hade 7 mil kvar åkte vi på motrvägen och såg ett däck rulla förbi oss och alla undrade vad det var för något, så började hela bussen att skaka och vi fick stanna och stod stilla i ca 2 timmar för att fixa däcken. Det var lite komiskt men alla var lika glada ändå och jag måste säga det att Kumla var nog det laget på hela sm som hade störst klack!
Kortfattat så har helgen  varit en grym upplevelse, jättekul att tillbringa den med kumla blå, ni är bäst! :)

Idag var jag jättetrött förresten, ville inte gå upp imorse men var så illa tvungen för vi hade matte och det ville jag inte missa för på onsdag är det första delprovet i Kurs B och det är lite nervöst och plus att vi hade uppsattsskrivning på Engelskan.

Men nu måste jag käka för om 1 timme ska jag på träning då drar distrikslaget för 91orna igång och vi börjar träna till distriktslag sm, yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0