sm imorgon!

hej, idag har varit en rolig dag. Först började det med svenska som inte var trisst alls, satt vid datorn och skrev hela tiden om digerdöden, iof är det hemsk men ändå. Sen blev det fysik som var skoj och sen ensamble och vid tolv började uppsats skrivningen och den gick nog okej. Sen blev det in till örebro med Veronica, Idag, Elin och Evelina. Det var skoj, blev bara en tröja idag iaf och sen mc. Sen hem och åka till mb med pappsen och fixa skydd till min arm för i helgen. Och nu ska jag på träning om ca 10 min. haha, så har varit en packad dag, sen ska jag till andreas och sova där och imorgon vid halv 1 kommer pappsen och hämtar mig så drar vi till bussen och åker till HUDIKSVALL!! bye

Kommentarer
Postat av: hotchics

Kolla in våran blogg och kommentera ! :D

2009-03-05 @ 23:04:34
URL: http://hotchics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0