Söndags'morgon

Gomorgon. Kom hem nyss känns det som. Nej men Carro kom igår kväll och vi drog ut vid tio och sen flöt bara tiden på och vips så  v ar kl 6 på morgonen, så det blev väl tid för att dra hem då! Haha, gick vi hem och slocknade det första vi gjorde, det var sköj. Hon räddade verkligen min lördag eftersom att den inte blev så lyckad, men vaknade vid halv tio idag typ och käkade frulle och sen drog Carro till edvard nyss typ, och jag ska fixa något att käka för kl 12.15 kommer Virre och hämtar mig så ska vi in till örebro och spela match!
Sen ikväll blir det nog att ta det lungt, varit en rolig helg och jag är ledig på måndag och tisdag, fansen vad skönt! Dock är det fysik prov på onsdag och jag måste plugga arslet av mig måndag, tisdag och kanske idag om jag orkar..  ;o

Kommentarer
Postat av: ida

två homosexuella och dom är verkligen kära men har deras fruar att tänka på och dom möts typ 2 gånger om året och bara är med varandra! Den är verkligen en gråtar film :( tycker du ska se den!

2009-03-15 @ 18:46:42
URL: http://idaosterberg.blogg.se/
Postat av: Jenny

sv: hihi tack! :D och lycka till med pluggandet ^^

2009-03-15 @ 19:14:37
URL: http://fromtheinsideout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0