torsdag

Godag, imorse försov jag mig så jag fick stressa som fan för att hinna med bussen. Inte så kul eftersom att vi skulle ha konsert för Kumlaby idag, men det fick duga. Dagen började med Svenska och sen Fysik och sen åkte vi till kumlaby och plockade upp alla grejer, käkade och sen började vi spela. Såklart började min grupp som vanligt, det gick väl okej första gången men andra gången råkade ju jag såklart tappa rösten och det lät förjävligt. Inte så kul men sånt händer. Sen åkte vi tillbaka och så fick vi reda på att vi inte hade någon matte eller naturkunskap så slutade då, men emelie jag och jessica stack och fikade ist så kom ändå hem vid 4 och då gick jag till farmor. Sen har jag varit där sen dess, och nu kom jag hem. Mysig dag, har tagit det lugnt bara och så ska dagen fortsätta, hejdå.

Kommentarer
Postat av: Moa

som du vet har jag fått tandställning för några månader sedan, och nu ha tänderna flyttat på sig allt var det går och nu slipar dem lite mellan några tänder så att de kan flytta sig ytterliggare lite till :)

2009-03-19 @ 21:15:26
URL: http://moawenchert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0