låt hela världen se ditt vackra leende.

Goddag, kom hem från skolan för ett tag sen (över en timme sen men ändå), det har varit en jobbig dag. Började med att matten gick bra, men sen blev det samhäll och det var jättejobbigt, så himla nervös för den där uppsatsen, visserligen är jag klar med allt men jag är så orolig att den inte ska bli bra. Men efter samhällen blev det engelska och den  var soft och sedan fysiklabb. Då kom mitt humör fram igen, var så jävla arg på allting. Så ska det såklart hända mig att jag ställer en skål med vatten på en våg, ungefär ½ lilter typ och så slog jag på knappen för den startade aldrig och vips så flög skålen som en katapullt upp i luften och vattnet kom över mig såklart, bra Jessica. Var ju bara att torka upp allt då. Sen fick jag hjälpa klant emelie att hitta hennes USB som hon tappat bort och såklart hittade jag det! Sen blev det kemilabb som var lätt och vi drog till tåget och jag blev helt plötsligt på ett glatt humör igen.
Säger bara...
Skin som den sol du är, låt hela världen se ditt vackra leende.
Lys som den stjärna du är, du lyser upp mitt mörker och jag känner du är med.
Hur du rör mig, talar och sätter du ser på mig.
Tack mitt hjärta för alla stunder du ger mig. <3

Kommentarer
Postat av: Amanda

haha, skitsamma :P

2009-03-30 @ 20:37:12
URL: http://mandyypandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0