tisdag.

hallå. idag har jag inte gjort något alls känns det som, bara skolan som var piss idag. Vill ha helg, då på fredag drar ju vi till hudiksvall så är ledig på fredag, är tok nervös för min arm ju, men hoppas alltid på det bästa. Plus att imorgon ska vi spela upp för klassen så ska sjunga en låt jag valt, egentligen skulle jag ju spela gitarr också men det är inte så lätt när jag har sån verk i armen xD
Snart kommer alex och hämtar mig hennes mamma fyller tydligen år idag så grattis till henne. Ah idag ska väl vi se linda rosing, dh och mysa sönder massa. Det är guld, du är bra alex glöm aldrig det! :) och målade nyss naglarna, blev röda, de blev jättefina! hihi :*
men nu tutar alex utanför så bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0