Yesterday the night before tomorrow

Goddag, vaknade nyss från min lilla tupplur. Slutade 12.50 idag så var hemma vid halv ett och hade inget att göra så la mig och det råkade bli en liten längre stund än förväntat men iaf.. snart kommer min kusin och fixar min dator så jag kan börja andvända den igen, attans vad bra!
Förresten sov jag hos Alex inatt och gick upp kl 5.30 men tro fan att när man kommer till skolan så är datan och sv inställd! Så började inte förens 10.20 så satt i musiken och övade på uppspelet som vi hade idag och det gick ovanligt bra  faktiskt, jag är jättenöjd. I vanliga fall skulle jag aldrig klara av att sjunga helt själv på scen inför ganska många personer och samtidigt bedömmas för betyg, men jag är nöjd även om jag kunde ha gjort det mycket bättre då men så känner man ju alltid att man kan. Sen lunch och gehör och sluta, blev en riktigt kort dag idag, men skönt det med ibland. Sen imorgon så är det svenska uppsatts mellan 12.00 till 15.00 jag är helt skakis, hatar svenska :/ hoppas det går bra!

A <3

Kommentarer
Postat av: izabella

Fin blogg! =)

2009-03-04 @ 20:37:34
URL: http://hhhedbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0