1 maj

Hej. Har haft fullt upp så har inte orkat bloggat. För i onsdags drog jag direkt från skolan hem till alex och sov där, drog till skolan och så sjöng vi inför hela skolan i kören och det lät säkert illa men det var fan skoj när vi övade. Fast gillar fan fortfarande inte att stå på scen. Sen åkte jag hem och solade, duschade, grillade och fixade mig. Sedan mötte jag Ninni och tog tåget till Laxå, mötte ullis, samir och martin och drog till bea. Sen gick vi till johanna som blev en helt okej kväll, av det som jag kommer ihåg iaf. Har inga bilder typ, jag trodde jag tog massa men tydligen blev det aldrig så, jag har iaf en!  Iaf sedan åkte vi hem med Beckas pojkvän micke, Becka, alex, ninni och jag. Så blev det att jag sov hos alex igen, för mådde så dåligt att jag inte ville sova själv, men fick knappt sova något för hennes mamma väckte oss och vi skulle dra till Daniella så drog hem så och sedan in till marieberg, fixa bord och benskydd. Så köpte jag hårinpackning också. Sen låg jag i solen och stekte lite mer, sen blev det träning och nu sitter jag här, har fan inget att göra, kan inte dra någonstans för ska upp imorgon och spela match. Ska bli skoj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0