And so the lion fell in love with the lamb.

Godkväll, nu ska jag lägga mig för kl börjar bli ganska mycket för en skoldag (hon är över tolv). Har bara degat framför datorn ikväll typ, förutom den tiden jag låg och tittade på desperate housewives, så himla bra är det! Ja och så  tränade jag ju förut, det var inte så kul för jag var så himla seg idag! Men ska iaf få vara med och spela dubbel matcher i helgen, ska spela med div 4 på lördag och div 3 på söndag mot sturehov, det ska bli skoj som ***.
aja, har iaf sov morgon imorgon till halv elva imorgon typ, och det är väldigt skönt, men ska ändå lägga mig nu.
godnatt alla!

såg ut såhär idag då tills det blev fotbolls spel ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0