andreas<3

Godkväll.
förresten, kan börja med att säga att igår när jag åkte till Andreas hämtade vi linus och drog till ica för att köpa saker så vi kunde grilla. Fast först låg vi och bara mös och pratade i flera timmar, det var mysigt faktiskt. Sen fixade jag mig lite innan vi hämtade linus. Så efter det grillade vi, eller dom jag kunde inte jag gjorde bara så det började brinna. Sen åkte vi till viaskogen och mötte lite folk, men var inte så kul så vi drog hem, tittade på en film som han fick välja och han valde " vi hade iallafall tur med vädret" och jag tycker inte den verkade bra, iaf inte det jag hört så jag somnade direkt. Kanske också för att jag var trött från matchen. men iaf, tror nog han somnade också, så la vi oss sen.

Sen idag har jag städat klart hela rummet, väldigt skönt vill jag säga. Jag städade på ställen jag aldrig städat i mitt rum tidigare. Iaf, kom hem runt 12.30 från andreas, han skjutsade hem mig tidigt eftersom att jag ville sola och hinna städa idag och låg i solen kanske 1 timme och somnade så vaknade jag och märkte att det knappt var någon sol, attans. Så gick jag in och började städa, det blev faktiskt riktigt snygg, har tagit kort som jag lagt upp också. hihi.
Och förut var det gossip girl, så jävla bra! kan inte få nog utav det, det var min lilla paus idag från städningen så var ännu skönare, sen såg jag lite på wipeout, och så började Söndagsparty nyss, men orkar inte titta, vill sitta i mitt mysiga rum nu när det är klart. ja som den nörd jag är^^ Men måste ju få ta det lugnt för imorgon börjar skolan igen, varit skönt med 1 extra dag ledighet.

I veckan blir det prov i svenska tror jag, för var inte så himla bra på litteratur, attans. Sen blir det att läsa klart boken "expert på att rodna" för vi ska ha muntlig recencion eller vad det heter, sen plugga fysik, kemi och skriva klart natur uppsatsen som ska vara klar på torsdag. Och så blir det träning måndag, tisdag och torsdag. Wiihi något att se fram emot! <3

bilder på mitt städade rum!!!
      

Kommentarer
Postat av: Moa

ja men de låter kanon :P neh ja vet, nu förtiden åker man bara dit och går några varv och träffar lite folk. haha juste våran gamla karusell, den äger ju ;) <3

2009-05-04 @ 07:28:46
URL: http://moawenchert.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jävlar jesse, jag är impad :O

2009-05-04 @ 21:37:30
URL: http://mandyypandy.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jävlar jesse, jag är impad :O

2009-05-04 @ 21:38:40
URL: http://mandyypandy.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jävlar jesse, jag är impad :O

2009-05-04 @ 21:39:22
URL: http://mandyypandy.blogg.se/
Postat av: Angie

Jag är fan impad också! haha ;)

2009-05-07 @ 14:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0