fotboll!

Hejsan. Kom just hem ifrån skolan, det har varit en helt okej dag. var bara lite små trött under sista lektionen, trodde jag skulle somna faktiskt. Dagen började med att jag skyndade mig till skolan sen som jag typ alltid är. Men kan skylla på att Andreas skjutsade hem mig så jag var hemma vid tolv inatt, stannade där en stund igår efter träningen^^
iaf, hade först engelska idag, sedan kemi och så var det idrott. Som alla örebroare vet har det varit dåligt väder de senaste dagarna, och idag regnade det emellanåt ganska mycket. Så det var jätteblött när vi hade idrott men alerta som vi är drog vi ut och spelade fotboll ändå, fotbolls spelare mot massa orienterare eller mot lite gott och blandat med folk tror jag. Alla ramlade lite och jag gjorde världens vurpa, haha var as skoj. Hoppas vi kan spela igen och få en revansch eftersom att vi fotbollsspelare förlorade! xD Haha.
sen blev det matte och så slutade vi. Skulle förbi Mattias för att få lite hjälp med lite till ensamble kursprovet, men han var tydligen sjuk så måste sticka dit på torsdag även om jag egentligen har naturkunskap då, men får skriva färdigt mitt arbete idag och imorgon och sticka ifrån skolan då ist.
och denna dag går åt att plugga och sedan ska jag träna ikväll, hoppas det fortfarande regnar, älskart bara ;)

Kommentarer
Postat av: Amanda

aha, okey

2009-05-05 @ 19:16:19
URL: http://mandyypandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0