girls'night

jaha, alla har dragit och jag är jättetrött.
idag har varit en bra dag. startade med att jag drog på match, vi vann den med 4-1 och jag gjorde ett mål! jag har gjort mål varje match nu, alla 3 matcherna. Hihi, lite coolt faktiskt ^^ och förra gjorde jag 2 men iaf. Sedan var det hem och sola lite, så har fått lite färg och det var skönt även om det blåste som f*n. hihi. Sen fixades det och trixades det och jag gick till maxi för att möta mina favorittjejer. Vi köpte käk till grillningen och lite mysgodis. Så gick vi till mig och grillade och käkade, spelade sedan kubb och galnade oss, dock vann brunetterna mot blondinerna :/ Men sedan blev det in och sitta och spela kort, titta på american pie och prata massa. Sen blev det hemfärd för den ena efter den andra, men var en jättemysig kväll.
Men så nu sitter jag här och har inget att göra, tänkte läsa det nya solo som kommit ut, alltid kul.
Saknar desutom andreas, hoppas det går bra för honom imorgon, försökte ringa honom förut ju men han sov nog. Inte kul, men får träffa honom när han kommer hem, eller jag ska ju spela match så lär väl inte bli förens måndag efter min träning eller tisdag efter min träning. Bajs, isf får jag damp ^^ även om vi såg för 1 dag sen så saknar man någon pga att  man vet att man inte kan träffa den. knäppt men sant. Andreas är iaf bäst, det bästa som hänt mig på väldigt länge <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0