have a nice day

hejsan. Idag har varit en soft dag. Slutade vid 20 i 2 för att vi var så snabba med labben. Det var skönt för då tog jag bussen hem vid 14.10 och så var jag hemma vid halv. Så idag har jag bara suttit här, har vara skönt eftersom att jag ska iväg och träna om 1 timme. Sen är jag hemma vid nio någon gång och då blir det väl att se på ballar av stål eller något sen sova, Var helt slut imorse, så det var skönt att alla lektioner idag bara rullat på, först var det ju matte, samhäll, engelska och sen lunch, sen fysiklabb och kemilabb. Alla lektioner var jättelätta, måndagar brukar ju vara jobbiga, men inte idag. Ska gå och käka något gott nu, är sugen på något. bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0