helgen..

Goddag. Solen skiner och jag ligger självklart ute och solar. Har fått en jättesynlig bikinilinje nu! asså inte som syns när man har kläder, en sån som man kan se att jag har solat massa! xD Så härligt att bara slöa sig. Dock har jag Kemi A kursprov på onsdag tror jag det var och har pluggat imorse och sånt, har varit massa de senaste dagarna ( typ 2 senaste veckorna t o m) så har inte orkat skrivit något. Men kan berätta lite kortfattat om lite saker.

Fredags: Då var jag och Andreas ute och käkade på Sokrates (för dom som inte vet en jättefin Grekiskresturang) och det var jättemysigt, fick en present också, ett halsband och ett par örhängen till från Billabong. Sen åkte vi hem och la oss och tittade på en film, det fick bli Another Gay movie eller vad den hette som var rolig faktiskt :) Men det var väl fredagen då.

Lördag
: låg såklart och stekte i vädret fast för körde andreas hem mig vid kanske 11 tiden, så la mig direkt och bara latade mig även om jag var tvungen att plugga. Så blev kl framåt tre tiden och jag hoppade in i duschen, fixade mig och drog till Maxi och mötte Malin, C, Virre och Emma. Vi fixade grillsaker och drog till Kumlasjön och mötte alla från laget, grillade, spelade kubb och hade oss. Sen gick vi hem till Anna där själva lagfesten tog start då. Blev massa spel och lekar och sång och roade oss. Sen vid rullade jag, C, Malin, Moa, Jennie och Lolle till bussen och åkte till Örebro mycket skratt på bussen och ännu mer skratt när de pissade under trappen i örebro. Sen vidare till Mellringe och bussen började brinna så vi fick hoppa av, vänta ett bra tag och så åka med nästa och så var vi äntligen famme hos gustav. Så var vi där en stund och så åkte jag med Malins pojkvän hem eftersom att min var ett svin och drog och struntade i mig. Sen hände det väl inte så mycket mer den dagen då ;)

idag ska jag dra till Alexandra ikväll och myspysa och bara prata skit. Ska även plugga vidare sen och sola lite strax. Hihi, ÄLSKAR SOMMAREN OCH SOLEN. Så blir det en jobbig vecka fast vi slutar på onsdag och har två extra dagars helg, det är ett STORT plus. Nästan det ända de närmaste veckorna, fast sen fyller jag ju på lördag, det är ett plus det också då!!

Kommentarer
Postat av: hedda

glömde tyvär kameran :( suger jU!

halsband,örhängen och resturang , va myysit :D <33

saknar dej!

2009-05-17 @ 17:39:48
URL: http://heddakbolsson.blogg.se/
Postat av: Jenny [Fotoblogg]

sv: jajamen, det var det med :D

förresten när skulle kör-kursprovet vara? nu på tisdag? :o

2009-05-17 @ 19:34:00
URL: http://fromtheinsideout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0