k-marken

Hej, igår orkade jag faktiskt inte skriva för var hemma och tog det lugnt och sedan drog jag på en väldigt blåsig fotbollsträning. Det blåste något förskräckligt och det var väldigt jobbig träning för det, men det var okej. Sen drog jag hem och duschade och åkte till min älskling. Var jättemysigt, låg som vanligt och bara pratade massa myspys, sen somnade vi bara. Höhö busigt för vaknade vid kl 3 och var helt förstörd, för fattade först aldrig att jag somnat och när jag förstod det trodde jag istället att jag hade förstovit mig för att jag stallde aldrig kl, så for upp och tittde på kl som då bara var 3 och stallde den på åtta och somnade om. Var så orolig för om jag kom försent skulle jag missa nationella ju, som för övrigt inte gick något bra alls, men skit samma har ändå haft en jättebra dag. För efter skolan drog vi till emelie, jag, hon, amanda och Jessica. Gick en stund på kumlamarken och jag köpte godis och annat busigt, höhö. Sen drog vi till aramis och käkade pizza och sen hem till emelie och pratade och mös. Hade en väldigt trevlig dag/kväll. Så åkte hem vid 11 halv 12 och så städade jag lite här hemma, tror jag slog i huvudet igen. Ne så ska jag sova strax för imorgon bitti blir det match.
Förresten min älskling åkte på tävling idag och jag saknar honom redan, bara tanken att jag inte får/kan träffa honom på 2 dar. ops.. ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0