lördis

hej, det är lördag och jag mår himla bra med all sol och värme, så himla skönt så det inte är sant! Men har tyvärr inte bloggat så mycket på sistone, det är så jobbigt när man har så mycket med skolan hela tiden.. Men iaf, igår firade tjejerna mig, vi hade as kul och jag fick så många skumma och goda presenter, haha, det var en toppen födelsedag som inte kan firas bättre än så! :) hihi, dock var jag med i lasagne lagandet vilket inte blev så lyckat, men det blev helt okej och gick att käka! och kubbspeladet vanns utav blondinerna: Jag, Alex, Becka och Bea :D vi ägde sönder de supderdåliga brunetterna ;) fast dom är faktiskt bra på så mycket annat förutom att spela kubb ^^ sen blev det bara glass och sånt när de insåg att de inte kunde vinna haha :D

sen idag så gick jag upp vid halv elva och la mig i solen som redan hade börjat lysa, städade lite och sedan solat sen dess.. Jätteskönt, så nu blir man brun igen eftersom att min färg har försvunnit lite fakitskt :p Så ska sola till 2 för då kommer min morfar och mormor och grattar mig också, de var ju borta förra helgen. Så vid 5-6 tiden kommer andreas hem så ska jag va med honom ikväll, mysigt :) saknar honom lite faktiskt, haha. Så hoppas jag också på en väldigt bra morsdag imorgon, ska även träna så kan ju inte bli bättre! :D

Kommentarer
Postat av: Moa

va bra :D

2009-06-01 @ 01:20:01
URL: http://moawenchert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0