music

goddag. Kom just ifrån skolan, åkte ju dit imorse vid 10 för att repa lite med min ensamble grupp, så käkade vi och spelade lite till sen drog jag hem. Hade ju egentligen ledigt idag kan man ju säga eftersom att vi inte hade någon lektion. Det var skönt, dessutom gick det grymt bra för oss att spela idag, vi kom riktigt långt och imorgon blir det ännu bättre!
Men nu ska jag sätta mig och skriva klart Naturkunskapen så att jag slipper den imorgon och kan dra till Mattias den sjuklingen och lära mig låten Ramblin' on my mind, den ska vi spela ensamma på kursprovet så gäller att öva. Lite nervös. Plus att imorgon och på fredag är det engelska nationella, det är mycket nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0