ojdå :$ :*

Hej, måndag och jag hade väl inte ens så jävla bra start på veckan. Friluftsdag idag och vi sprang runt i den där kalla, blöta skogen i spöregn. usch på det, så jag visade även vägen ett tag och hoppade såklart rakt ner i en å smart som jag är. ah men jag gick väl med emelie hela vägen typ och hade det mysigt med henne :)
Så hade vi match idag också, spelade mot glanshammar och vi vann med 1-0 och jag gjorde målet, kändes inte som om jag kämpade så mycket för målet men jag gjorde det åt alla andra slitvargar hihi ^^

förresten så sov jag hos Alexandra inatt ju och hon fotade massa roliga kort på mig, skulle pröva hennes nya jeansjacka från gina och hade inte så mycket till kläder på mig så det blev lite skojsigt. kan lägga in bilder som inte syns så mycket, annars känns det ju lite dumt.. HAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0