olala

hejsan, idag var det ju fysikprov och det gick faktiskt helt okej tror jag. Kändes rätt bra faktiskt :D Sen efter det iaf drog jag till hedda och hon pysslade lite med mitt hår som fick ett himla bra resultat!
Ja, allt jag gjort idag faktiskt, men nu ska jag käka mat, sen glass och titta på gårdagens dh avsnitt som jag missade pga att jag spelade match. Var borta hela dagen så han varken plugga eller tita på dh. Det var synd, hade viljat det, men sånt är livet. Nu är iaf kemi och fysik proven avklarade, bara matte b kvar. höhö, sen är det slappt resten av tiden, blir estet veckor med repititioner inför studenten i 1½ eller om det är 2 veckor. mums ;p

håret

Kommentarer
Postat av: Moa

Du är så sööt :D <33

2009-05-29 @ 10:57:11
URL: http://moawenchert.blogg.se/
Postat av: Clara

åh, vad galet söt! nyklippt o så eller :*?

2009-06-03 @ 08:37:47
URL: http://claraalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0