sjukis

tjena.
Vilken  jobbig dag det har varit, tror jag är sjuk typ och vi hade kursprov idag i ensamble. Gick faktiskt väldigt bra, fast tydligen hade alla grupper gjort fel med bas formen och takterna så alla måste göra om :S jävlar vad sur jag blev, men det är bara att öva till nästa onsdag. plus att vi även har kemiprov då. vilken bajs dag, när jag kom hem la jag mig och sov också bara. Så sov jag till åtta typ så lär ju inte bli någon sömn för mig nu, ska iaf hoppa in i duschen och sen blir det att sjunga Ramblin on my mind som är på kursprovet imorgon, skit kul. Jag kommer fan inte klara det, hatar skolan just nu.
Och massa annat gör den ju bara värre, jävla pucko. Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0