tis

goddag. Kom just hem, för har varit ute en sväng förbi hedda på hennes praktik... iaf, dagen började med att jag såg kl kl 10 och kände bara att mitt huvud skull sprängas vilken sekund som helst, igår spydde jag även efter matchen, kanske var för trött men vet inte riktigt. Vi vann och det var en rolig match iaf. Sen började jag plugga kemi och det var jätte tråkigt men kändes behövligt och sedan vid 2 drog jag till Hedda och hon tvättade mitt hår och massa sånt där, sen fixade hon en snygg frisyr på mig, as coolt. Sen drog vi till mims för att hitta något skojsigt att köpa, maxi och köpte cola sen drog vi och solade. Mysigt har det varit. Annars har min dag sett ut som en vanligt sjuklings dag, filmer och sånt. Fast jag ska plugga mer nu innan alex kommer och vi ska se dh och sen ta en promenad så jag blir bättre för imorgon är det kursprov i kemi och sen kursprov i ensamble. Så är en hård dag, fast sen är det helg med två dagars extra ledighet! :)

fina fräknar har jag också fått och säkert gott upp några kilo nu, höhö.. 

Kommentarer
Postat av: Emelie

va fiint :) <3

2009-05-20 @ 17:30:24
Postat av: Anonym

sv. tackar emelie <3

2009-05-21 @ 13:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0