fredagsmys

hejsan. Har haft mycket ikväll ändå, åkte till Alex vid 5-6 tiden kanske. Färgade hennes hår och klippte det, och det blev fan riktigt nice asså! Visste inte att jag kunde klippa, haha. Käkade pizza och snackade lite, sen nu har hon somnat och jag har mest läst massa om hårprodukter eftersom att jag ska göra eget shampoo, balsam och hårinpackningar typ som projektarbete. Hoppas det blir bra för kemi är roligt när det är intressanta ämnen, vilket jag tycker skönhetsvård är. Så hoppas det blir bra iaf.
Så håller jag på och gör rent i munnen med massa konstiga saker hon har hemma, ovanligt starkt flour eller något tror jag för det svider!
Sen ska jag lägga mig och titta på film strax och sen lägga mig i lagom tid eftersom att jag ska upp senast vid 8 imorgon bitti för mamma hämtar mig kl 9 och kör mig till samlingen som är kl 9.15 på ip. Ska spela min första match för iår och har bara tränat 2 ggr. och det var kanske 2 vecker sen senaste gången jag tränade. Kan iaf alltid hoppas på att det ska gå bra(helt okej).
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0