godmorgon

Hemma nu, eller kom hem igår och käkade lite äpplepaj och sen åkte jag direkt till Andreas så har inte hunnit suttit vid datorn förens nu. Kan säga att vi gjorde väl inte så mycket, åkte till Moova en stund sen hem igen typ. Tittade på någon film som gick på tv och sov. Är helt slut ju, och jag kan säga att träningsvärken är värre idag än den var igår. Jag kan ju fan knappt gå! aja sånt är livet ju.
Har haft en riktigt rolig helg förutom förlusterna, annars har det varit toppen med allihopa.
Och så kommer man hem till solsken också, härligt för tusan. Så ska käka frukost för orkade inte gå upp och göra det imorse när jag gick upp för var ju tvungen att gå upp tidigt för att andreas skulle iväg och köra cross..
Efter frukosten så ska jag iaf sola, plugga och käka äpplepaj igen. Så himla gott! Sen ska jag till mormor kl 4 och fira henne som fyllde igår.
aja nu blir'e frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0