helgen

Goddag. Har inte bloggat så mycket de senaste dagarna för har haft fullt upp.
I fredags var det ju lagfest. Men sen i lördags åkte jag till Jessica vid 11 halv 12. Så åkte vi till henne, fixade lite naglar, sen kom Bella och vi cyklade till netto som ligger nära henne. Dock fick jag sitta på pakethållaren för jag var inte riktigt nykter ännu. Vilket märktes på mitt beténde. Så fixade vi massa till kvällen, som blev en riktigt lyckad kväll det med! även om vi var i hallsberg! ;) haha
Det började dyka upp folk runt 6-7 tiden och så grillade vi säkert vid 8 och jag var såklart den som grillade! Bella hjälpte visserligen till lite men jag tycker jag gjorde mest iaf! haha. Sen drog gick vi in efter en fin middag och så började kvällen på riktigt och fler dök upp. Tackar Jessica för en rktigt trevlig kväll och natt med riktigt mycket dans och härliga nöjen, eller vad man ska kalla det..
Och bilder kommer!

Så ringde min tränare även under kvällen och frågade om jag ville spela dubbelmatch på söndagen och det var lite svårt att tacka nej till det kanske så blev att spela matcher igår också efter att ha sovit mindre än 8 timmar på 2 dygn.. lite komiskt kanske. Men vi vann iaf första med div.2 men förlorade andra med div.3 då jag var helt slut såklart. Sen åkte jag hem, duschade, sov och åkte till min älskling med det illamåndet och huvudvärken bara en bakfylla kan ge en!
Så sov man där och så blev det skola idag då, som var riktigt jävla seg efter en sån här helg! haha men får ta igen mig och sova inatt ist! :*

Nu blir det att sjunga till provet i sång, ska sjunga If I were a Boy med Beyoncé.
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0