innebandy avslutning!

Haft en riktigt härlig dag/kväll. Gick på stan med Virre en liten stund, sen mötte vi Marie och Pao. Vi köpte paj på donkan och så kom vi på att kl var över 18.00 så hann inte köpa det jag skulle köpa, lite klantigt faktiskt. haha xD
Iaf, sen gick vi till resturangen vi skulle käka på, vi var där först t o m. Sen kom alla indroppandes. Vid 19.00 fick vi tillslut maten typ, och den var så himla god. Vi pratade massa och sånt, det var en riktigt trevlig kväll med innebandytjejerna och tränarna. Vi bestämde även att vi ska till Falun på cup i maj, kommer inte ihåg vad den heter men ser fram emot den som tusan, kommer nog bli as kul.
Så kom jag hem vid 10 iaf och duschade håret och fixade löshåret för har haft lockigt idag. Så ska jag väl ta på mig lite bus så jag blir brun.
Bye
 
Tog typ bara en bild när jag hade lockat håret så fick bli den här. Plus de andra två med linnena jag köpte igår!
  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0