kvällsmys

Hemma från träningen nu. Stannade kvar en stund och tittade på kumla-ösk spela, var typ P12, eller nästan. Haha!
Sen cyklade jag hem igen, och fick höra att djurgården förlorade så det står 2-1 i matcher till dem, men de vinner säkert de 2 som kommer för det är hemma i sthlm då!
Ne men ska strax fixa något att äta, bara något litet för är lite småhungrig efter träningen ju. Sen ska jag lägga mig och titta på någon film, kanske lyxa till det med smoothie med. Har det redan lite lyxigt för har hårinpackning. Super skönt!
Har fullt upp nu på lovet, åker till Nyköping och spelar SM på torsdag, och innan det har jag verkligen massa att göra.


Såhär är resultatet av halsbandet än så länge. Blir väl en blind på Andreas också sen, eller på oss två har inte bestämt mig.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0