mån

Kom hem från farmor för en stund där, har ju varit där och pratat massa strunt. Fick också pengar till Sthlm nästa vecka så det känns bra att man kan handla lite när man väl åker dit! Fick även ett par stumpbyxor som är jättebra, hade ett par likadana igår på mig och de är väldigt bra kvalité och går inte sönder eller får maskor på när man river med naglarna mot(vilket brukar hända klumpiga mig). De heter iaf Shape exclusive tights, riktigt sköna alltså.
Lagade mat nyss också, spagetti och köttfärssås som blev jättegod! Visserligen var mamma med men jag gjorde det mesta, krydda och sånt vilket gör själva smaken.
Sen ska jag iväg på träning snart, börjar kl 6. Kan säga också att jag inte fått bilderna utav my så får dem nog inte innan träningen eller hinner lägga upp så gör det efter ist.
Men har gott igenom massa andra bilder och hittade 2an skolfoto som jag var/är riktigt nöjd med faktiskt, hoppas kunnde skanna in på datorn eller något så jag får en kopia med bra kvalité. Så ska jag även sätta upp lite foton på rummet så det blir lite finare, men säger jämt att jag ska det utan att bli av, men nu under påsklovet känner jag mig flitig så det ska banne mig bli av!
Nu ska jag fixa foto i mitt hjärthalsband som jag fick på min 17års födelsedag utav andreas(som sagt är lat så har inte hunnit med det heller).
hejdåsålånge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0