måndag

hej! Kom nyss hem från skolan. Har varit en jobbig dag, eller jag var riktigt seg imorse när jag vaknade så jag bestämde mig för att ja gskulle itll "tandläkaren" innan skolan. Så vaknade vid 8ist för kl 6 vilket var mycket skönare och så drog jag till tåget som ska gå 9.06 men tro fan på att det är så försenat att jag missar andra lektionen. Och var inte ensam om att tagit sovmorgon, både Emelie och Mathilda hade det och stod på tågstationen och så surade vi för att tåget var försenat. Och när vi kom till skolan så hade tydligen Jessica också varit hos den såkllad tandläkaren. Haha komiskt.
Så känns det som att Idrottsprovet gick bra också, så det var skönt.
och idag blir det att plugga Fysik och ikväll  ska jag träna fotboll igen. Kommer nog göra riktigt ont, haha!
men nu tänker jag käka något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0