mums på fredag!

hejsan. kom just hem från skolan(eller kanske en liten stund sen), så ligger i solen nu och tänker bli brun. Fast just nu är det molnigt, inte så kul men det blir sol strax iaf.
skolan var soft iaf för mattelektionerna gick jättefort och på idrotten hade vi badminton, så körde rund och det är faktiskt kul. Sen på fysiken gick vi igenom provet, och jag klarade mig helt okej med G (6/12 poäng typ) vilket jag blev jätteförvånad över med tanke på att jag inte pluggade något. Haha.
Sen idag så får jag se vad som händer senare, ska titta på vampire diaries och så hoppas jag väl på att få träffa ninni om hon inte har något för sig, eller emelie kanske. För min lillasyster och hennes kompisar ska på disco ikväll så de ville självklart att jag skulle fixa deras hår och allt. Men nu kommer solen fram så hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0