mumspåsolstol

Hej, nu har jag varit hemma från skolan i ca 3 timmar. Fick gå hem för jag mådde så dåligt och jag har legat i solstolen med täcke sen dess. Först låg jag i solen och sola men sen försvann solen så la mig med täcket nästan direkt och sov eftersom att solstolen är nog det stället jag trivs bäst på! Höhö älskar solstolar. Desstuom kom det någon snöflinga och då kände jag att det var dags för täcket. Iaf vaknade nu vid halv 5 och känner mig lite hängig men bättre, ska käka lite nu också och sen får jag se vad jag gör och så kommer min faster sen med pizza! Mmh så gott, så är det hockey kl 19.00 ikväll. Så ser väl på det ikväll eftersom att jag antagligen inte kan träna idag, får göra det imorgon ist. bye :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0