natt

Vafan jag slänger väl in ett sista inlägg innan jag kryper till kojs och ger mig för dagen. Sitter och tittar runt lite på kläder från lite olika hemsidor och käkar kvällsmat. Ska även lägga mig i soffan och titta på film, blir nog American Virgin. Så somnar jag antagligen till den eller så flyttar jag mig till sängen efter den och somnar där. Säger iaf hur som helt hejdå för idag för jag kommer inte orka skriva ett inlägg senare, och om jag somnar så blir det inget senare så...
godnatt!

Kommentarer
Postat av: Moa

Eller hur, känns som en evighet :( Men i helgen kändes det hur nära som helst! :D Brände nästan ansiktet ju ;)

2010-04-06 @ 10:07:30
URL: http://moawenchert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0