Ninnsan

Godmorgon, gick upp nyss typ. Har hunnit käkat frukost, havregrynsgröt. Ska äta jättemycket så jag orkar med helgen extra bra! Så måste jag dricka överdrivet med vatten också, och massa sånt måste jag tänka på.
Ne ska fixa iordning lite på rummet för fick ett sms utav Ninni inatt att hon var hemma, så ska träffa henne en stund vid 1, då kommer hon med bussen hit! Fast först ska jag förbi mormor och hälsa på henne eftersom att hon fyller på lördag och jag inte kan komma då eftersom att jag ska på sm.
aja måste klä mig nu och städa upp lite så jag kan dra dit.
hörs senare.


saknat dig Ninni, hihi <3

Kommentarer
Postat av: Moa

Lyllo dig som har påsklov den här veckan :P Mitt är ju dock redan slut =/ fast tror det ska bli ganska dåligt väder i veckan :(

2010-04-06 @ 11:04:06
URL: http://moawenchert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0