onsdag

Idag sov jag hos Andreas, vaknade vid 10 och drog iväg och jobbade direkt. Så har fått stressat upp och ner för alla trapperna och letat efter vilken buss jag ska ta hela tiden typ eftersom att örebro har bytt bussnät, vilket suger tycker jag. Hade dessutom världens otur idag och välte en hink med vatten över hela golvet, snacka om klumpig vem fan gör det lixom?
aja blev bra tillslut iaf, kom hem i tid också t o m.
Så nu ska jag iväg till mormor idag igen och käka, sen stressa till träningen. Känns fan inte som att jag har lov för jag stressar sönder lika mycket. Ska också bli roligt att se hur mycket jag kan till fysikprovet, kan antagligen inget eftersom att jag var sjuk och inte var med på genomgångarna och kan inte ens räkna uppgifterna vi fått, jippi.
Ne ska dra nu, kommer hem vid 8 kanske.
bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0