packning

Hej.
Håller på att packa och fixa det sista tills jag åker. Är nog klar nu t o m, men är orolig för att jag glömt något för det skulle ju inte vara så himla kul. Pappa kommer iaf och hämtar mig strax innan 3 så jag kan åka till maxi och köpa hårnålar för behöver nog ganska många i helgen eftersom att man alltid tappar bort alla. Behöver nog också handla något att käka påvägen dit. Sen hämtar vi upp virre och åker till lidlparkeringen där bussen går ifrån. Hoppas bara man får en bra plats i bussen eftersom att vi i kumla får gå på sist. Skulle nästan kunna åka till lillån bara för att få en bra plats, men orkar inte. Är ju så många, både tjejlaget och killaget så är 2 lag plus om fler ska med..
aja ska bli en himla rolig helg iaf, kommer ju ihåg hur det var förra året så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0