påskafton

Morgon morgon.
Jessica drog nyss hem, kan säga att vi haft en trevlig liten natt tillsammans! haha.
Iaf Emelie och Jessica kom hit igår mellan kl 6 och halv 6, vi fixade oss(jag gjorde och de titta på) sen drog vi till festen och ja, det var väl skoj och så. Hur fan förklarar man det, kände väl hälften av folket och det var jävligt många där. Haha.
Jessica och jag gick iaf hem till mig vid 2 skulle jag tro, vi hade ett trevligt litet äventyr. Vi hittade nya vägar hem, under en bro som vi har bestämt att vi ska tälta under och sen gick vi över ett blött gärde. Även fast hon sa att vi skulle bli blöta så var jag för envis och såklart blev vi det. Men vi kom hem fortare iaf. Ja sen blev det nudeldags och det var inte gott, fyllemat som alltid ska vara  gott. Det sög. Sen tittade vi på eurotrip och somnade till filmen. Det var fan en skojig kväll i slutändan.
Nu ska jag lägga mig och titta på någon film och sova mera så får vi se vad Påskafton har att bjuda på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0