påskhelg

Godmorgon.
Min påskhelg har varit helt knaon, i fredags var jag ju med emelie och Jessica. Sen på påskafton drog jag till Sköllersta på kvällen och träffade helhärligt folk! Inte så mycket att säga om den kvällen, men den har iaf jätterolig. Sen till älsklingen och sov där.
Söndag: Då åkte jag hem från Andreas vid kl 15.00 och fixade iordning mig lite sen cyklade jag till maxi kl 6 för att möta tjejerna. Köpte mat för att grilla och cyklade upp till åbytorp hos min pappa och hade en jättetrevlig kväll, som slutade vid kanske kl halv 1 någon gång. Då cyklade vi hem till Kumla. Kändes som sommar nästan ett tag då vi cyklade som vi brukade göra och grillade. Dock blev det lite kallt att sitta på altanen, så hade värme rör eller något igån och den senaste timmen hade vi filtar, men var en riktigt mysig kväll!

Men nu är påskhelgen över, jag hade iaf en roligare helg än jag hade förväntat mig. Perfekt att inleda sportlovet med! Kommer säkert bilder från My som jag lägger upp, men just nu har jag typ inga för emelie tog med min kamera och hon kan verkligen inte ta kort! HAHA
Nu ska jag slita mig upp från sängen, käka frukost och ha ett fortsatt herligt lov!
Bye

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0