PÅSKLOV!

ÄNTLIGEN PÅSKLOV! fy tusan så skönt det är nu, 1 och en halv veckas ledighet. Det kunde inte ha varit på ett bättre tillfälle! Haft en så himla jobbig vecka, har inte gjort något egentligen känns det som, samtidigt som jag gjort massa hela tiden! Skolarbeten, prov och inlämningar. Jobbat och tränat som en tok. Varit så mycket att jag somnat direkt när jag kommit hem och nu behöver jag inte oroa mig något för skolan över 1 vecka.
Så skönt!
Det ända som är, är då att jag inte vet vad jag ska göra ikväll. Hade tänkt vara med andreas men så blir det nog inte. Tänkte höra med Jessica, Alex och Emelie vad de gör ikväll så kanske jag kan va med någon av dom iaf. Sen skulle jag tro att Ninni kommer hem på Söndag, det är också as skönt!
Ska fortsätta käka min  choklad och äta mat eller något gott.
Hörs senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0