skinn eller jeansjacka?

Skinnjacka eller jeansjacka
läste nyss i veckorevyn att dom undrade vilket som kommer bäras mest i sommar. Kan ju säga att jag skulle föredra båda!
Både jeans och skinnjacka är ju svin snyggt till fest och vardagligen. Svårt att bestämma sig, är som att välja mellan Center och plopp som mina kompisra brukar säga!
Nej men svårt att välja, tror jeansjackan kommer höra till den mer softa stilen i sommar och skinnjackan till fest och mera uppklädda stilen. Det skulle nog iaf jag föredra!
Och jag måste köpa en svart skinnjacka snart så jag har det. För jag är lite udda och vill verkligen inte ha som alla andra så jag köpte såklart brun och sen en mörkblå så man kunde sticka ut lite iaf! inte för att brun är så annorlunda men ändå, mer än svart för svart har verkligen alla. Men nu vill ja ha en lite mer rockig skinnjacka, så måste jag köpa en jätteljus eller svart/grå jeansjacka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0