sthlm

Gdkväll! Kom just hem från sthlms resan med klassen.
Det började med att jag vaknade 5.30 imorse och stressade som en galning med att duscha och fixa mig. Åkte till skolan och sen kom en buss till skolan som skulle köra oss till Sthlm.
Hela bussresan dit bestod utav lite tjejsnack, bara snusk alltså eftersom att det är tjejsnackat vi har! Sen läste vi vr såklart och hade högläsning om sex delarna typ.
Väl i sthlm så var vi på rixmuseet först som var skoj faktiskt. Speciellt mineralerna(diamanterna) vi tittade på, de var så himla fina! Så var det småbarn som sprang runt och skrek så det var ju självklart att jag skrev på dom att de skulle hålla käften. Iaf sen gick vi på stan i 3 timmar, käkade även på pizza hut. Så har investerat 2 linnen och 1 jättesnygg bh idag. Hann typ inte ens gå i affärerna kändes det som, men det är nog för att jag och Jessica var så sega! xD
Sen åkte vi till svt och det var också jätteskoj, såg när de övade till programmet där de ska utse en Julia eller något, det var skit coolt! Sen var vi inne där de har nyheterna och det var as coolt vid vädret! haha
Sen var det dags att åka hem vid 18.00 igen så då blev det ännu mer snusk snack, då var även oskar med endel.
Det är inprincip hela min dag.  Så kommer bilder någon dag för glömde kameran så Amanda ska skicka massa.

Så ska jag till andreas sen när han ska hem, för vi är lediga imorgon pga det här studiebesöket!

Kanonkul dag idag fan, tack alla tjejer <3

Kommentarer
Postat av: Mandy

Amanda har skickat :)!

2010-04-15 @ 14:48:45
URL: http://mandyypandy.blogg.se/
Postat av: Mandy

tack detsamma :) det var kanon<3

2010-04-15 @ 14:49:04
URL: http://mandyypandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0