tisdagskväll

hej. Tränade fotboll förut ju och det gick riktigt bra faktiskt. Så har duschat och smörjt mig med b.u.s och nu lyssnar jag igenom låten jag fått som läxa till sången imorgon. Den är så himla kass, har aldrig hört en sämre låt typ..
Vi ska sjunga klassiskt just nu så min sång lärare valde låten "sommarlängtan med Ted Gärdestad" jag får JÄMT svenska låtar som är helt urkassa. Lite tråkigt när jag hatar sån musik. menmen vad ska man göra åt saken bara att sjunga på, ska vara glad för börjat inte förens kl 10.15 imorgon bitti. Himla skönt ju, tar tåget vid 10 så behöver inte gå upp förens vid 9 imorgon bitti. Men ska ändå lägga mig ganska tidigit idag, ska bara föna och kamma håret så det inte står åt alla håll imorgon bitti och kanske städa lite, sen försöka avrunda och krypa till kojs. För har prov sista lektionen imorgon, efter det är det direkt in till örebro och jobba sen hem fixa sig och till älsklingen, puss på det iaf <3
Godnatt

 puss på dig älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0