tuesday

Hejsan.
Har typ inte varit hemma något idag för sovit hos andreas och så har det varit skola och efter det jobbade jag.
Skolan var inte så jobbig förutom att fysikprovet var jättesvårt typ men var nog för att jag inte pluggat kanske.. haha. Sen åkte jag till örebro och skulle ta bussen så åker bussen 10 min för tidigt så missar den och får sitta på centralen i 30 min ist. Sen fick jag stressa sönder med att städa så jag skulle hinna hem till kvart över 6 då jag skulle möta alex som ska sova här inatt.
När vi kom till kumla så gick vi till maxi och köpte lite som vi kunde käka ikväll och så köpte jag även lite godis och annat som jag kan ha imorgon på bussen till sthlm. Så gick vi hem och ska se American Virgin nu så hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0