tis

Ninni åkte nyss hem, vi tittade på Alice in wonderland. Jag tyckte faktiskt att den var riktigt bra.
Iaf sitter och käkar nu(igen), det är det enda jag gör nu känns det som, käkade hos mormor med. Jag kommer vara jätteladdad tills helgen ju. Eller så kommer jag ha gått upp så mycket att jag inte orkar springa, haha skulle inte förvåna mig. Så fick jag en body butter av Ninni från thialand, det luktade jätte gott, ska lukta Nektarin tror jag. Så ska pröva den efter jag duschat sen, och fixat iordning naglarna. Har inte fixat franskmanikyr på hur länge som helst, knappt ens målat naglarna så det är på tiden att det sker. Plus att de har börjat bli långa igen, de gick ju bara av när innebandy säsongen var igång.

Så har jag hittat bilder på mina nya skor, eller nu är de inte så nya längre men de var och har inte lagt upp dom än. Så himla snygga är dom.
Nu ska jag titta på lite hemsidor sen duscha!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0