mörka Januari tider behöver hitta hjälp till att lysa!

hejsan, länge sedan jag bloggade nu men har tänkt ta upp det lite mer nu. Så ska jag fixa min design någon dag, kanske imorgon eller någon annan dag jag har tid.
Kan börja med att säga att jag varit sjuk idag och varit hemma från skolan, mått jättedåligt och har legat i soffan och tittat på Gossip girl och även pluggat lite (har 2 inlämningar i svenskan, ett prov på onsdag och så en Engelska book recension till imorgon). Så åkte Andreas till grann-kanaria i lördags och jag valde att stanna hemma. Saknar honom jättemycket, han kommer hem på lördag och så åker han till sälen på söndag igen och jag ser honom inte på 2 veckor, det är härligt! eller inte.. Men jag kan glädjas åt att vi ska fira Ninnis 18års dag på lördag och ha så himla skoj! massa grattis till henne <3
Iaf har just tittat igenom massa gamla bilder från vialund, gud vad jag älskade den härliga tiden, men vet aldrig hur bra man har det innan man förlorar det! Så himla rätta citat! Men i denna mörka januari tid ska jag lägga upp lite bilder från mina härligaste stunder i livet och lite upplyssande bilder!

                            

time to say godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0