Ninni 18 <3

Godag. Helgen har varit full av saker, har tyvärr inte hunnit med att skriva om det och inte orkat heller. Iaf, i fredags fixade jag min syster till något disco som hon skulle på och hon blev supersnygg! Sen kom emelie, vi var på maxi och köpte saker till kvällen och till lördagskvällen också. Sen gick vi hem till mig och tittade på film och sånt. Sen gick jag och la mig tidigt eftersom att jag skulle spela match igår, kanske inte så tidigit men samligen i örebro var redan kl 12. Ja så spelade vi mot ÖSK, den efterlängtade matchen. Vi förlorade tyvärr, men en liten höjdpunkt för mig var väl att jag gjorde mitt första mål i div 1 i andra perioden, och det kom ett andra mål i tredje perioden också. Det kändes härligt att starta med mål mot serieledarna. Annars var matchen inte någon succé, men jag tyckte vi hade rätt intällning och stod upp bra och var ett bra lag.
Lördagen fortsatte med att jag åkte till Ninni och firade hennes 18 års dag, det bjöds på riktigt god mat och ett riktigt bra folk. Hur härlig kväll som helst, kunde inte ha tänkt mig ett bättre sätt att fira min bästa vän.
Men sen åkte jag hem till Andreas som kom hem igår, sov hos honom och hade det jättemysigt. Så åkte han idag till sälen och kommer hem nästa söndag. Känns ju lite ensamt igen, men får försöka klara mig.
Nu blir det plugga kemi resten av helgen, jippi! "eller inte"



syster iordning gjord till disco!


firar Ninni 18 år med härliga stunder

Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha, vad söt jennifer var :D

2010-01-24 @ 20:53:22
URL: http://mandyypandy.blogg.se/
Postat av: Anonym

fett kul

2010-02-19 @ 23:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0